Friday

Organizer for my sweet earrings

Vin sarbatorile,am inceput curatenia si am zis sa iau cerceii la rand si sa le gasesc un loc mai bun de depozitare.
Am tot cautat pe net suporturi - doream unul care sa-mi ofere vedere directa asupra tuturor cercelusilor pentru ca sunt genul care daca nu-i am in fata,  nici nu-mi mai aduc aminte de ei :D
Si asa am dat peste un site cu  multe modele de suporturi, unul din ele are chiar si compartiment de agatat si margelele.
Initial doream unul rotativ, sa arate asa, 
ca in magazine cand tot rotesti si rotesti...si rotesti :)) 
Insa apoi am zis ca mai bine ii am la vedere pe toti:)



E lucrat foarte corect si arata si feminin.
Pot sa-mi pun pe el si cerceii cu tortita si pe cei cu surub 
(pe cei cu surub i-am pus pe primul rand)

Nu vreti sa stiti cum arata fostul meu suport... era o cutie roz de la o rama foto mai maricica cu gauri in ea - rudimentar e putin spus :))
Insa acesta imi place tare. Are gauri discrete insa suficient de potrivite cat sa pun intr-o gaura ambii cercei de la o pereche si asa mai economisesc si spatiu.
Nu pun in fiecare gaura care 2 pentru ca ar arata prea inghesuit dar in caz ca o sa raman fara locuri, o sa mai inghesuiesc pe vreo 2-3 perechi.
De la ei mi-am mai luat si niste accesorii de confectionat margele, inele si cercei. Curand simt ca o sa ma apuce creatia :))
Per total nu pot sa zic decat :  Cerceii mei sunt fericiti acum !

5 comments:

  1. Sunt foarte bine ordonati si avandu-i pe toti in ochi nu uiti de nicio pereche:) Eu si cu mama suporturilor tot ii amestec de le vine rau :))

    ReplyDelete
  2. cred ca tu esti tare feriita cu suportul asta frumos. Imi place mult

    ReplyDelete
  3. Da. E foarte util. Il recomand. Sunt mai multe modele.

    ReplyDelete
  4. bine ca am gasit acest post pe blogul tau:X sigur am sa imi achizitionez si eu ca imi tin toate accesoriile intr-o cutie si nici nu stiu ce am acolo;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. te pup si iti doresc sa ai niste cercei ordonati ;)

      Delete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !